DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 22. szerda
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 18 perce

Miért nem csütörtökön kezd az F1 Monacóban?

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 11 órája

Átigazolás és sárga McLaren – keddi F1-es hírek és sztorik

F1 | 11 órája

„Sok ideje nem volt ilyen rossz a helyzetünk” – Marko

F1 | 16 órája

Jordan az életére esküszik, hogy Newey nem írt alá

F1 | 17 órája

Négy B opciója van az Audinak, ha Sainz nemet mond?

F1 | 19 órája

Sajtó: Távozik az F1 technikai igazgatója

F1 | 19 órája

Szavazás: Megérkezhet-e az F1-es vb-harcba Lando Norris?

F1 | 20 órája

Wolff bűnösnek érzi magát Antonelli miatt

F1 | 20 órája

Nehezen vezethetővé vált a fejlesztésekkel az Aston Martin

F1 | 21 órája

Miért úszta meg a dupla büntetést Albon?

F1 | 23 órája

Felpörgetné az F1-es fejlesztéseket a Ferrari

RETRO | 1 napja

Retro – Az F1 első nagy tömegbalesete

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Raikkönen nem lepődik meg

RALIKROSSZ | 1 napja

RX: Hét magyar készül az Európa-bajnokságra

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Imolai utózöngék – hétfői F1-es hírek és sztorik

Vettel elérzékenyült Senna autójában, Verstappen komoly fájdalmakkal küzdött, Alonso legunalmasabb futamáról beszélt – hétfői F1-es hírek és sztorik.

Furcsa döntés a Mercedestől, Horner Perez formáját emlegette, Leclerc bizakodó: összeszedtük a vasárnapi nap legfontosabb híreit, nyilatkozatait, tudnivalóit.

Max Verstappen pályafutása 39. rajtelsőségét szerezte az Emilia-romagnai Nagydíj időmérő edzésén, Stefano Domenicali pedig példaként beszélt a Hungaroringről – hozzuk a mai nap híreit.

Az Andrettiért hagyja ott Pat Symonds az F1 vezetését, különleges festéssel tiszteleg Senna előtt a McLaren, négy B-terve van az Audinak – ezek voltak kedd F1-es hírei és sztorijai.

Verstappen és Magnussen rekordjai, Alonso mélypontja, Leclerc stabilitása, rég látott szoros befutó és Tsunoda remeklése az imolai F1-es hétvége legérdekesebb statisztikái között.

Verstappen visszafogott, Norrisék optimisták, viszont mindkét fél tudja: nehezebb előzni Imolában, mint volt Miamiban.

Mindkét élcsapat átfogó csomaggal érkezett Európába, de a bemutatkozás nem is lehetett volna különbözőbb. Miért működött a Ferrari és miért nem a Red Bull?

Több élcsapat is átfogó újításokkal érkezett meg az F1-es szezon első európai fordulójára: a címben foglalt három alakulat hosszú listát adott le.

2005-ben ezen a napon rendezték meg az F1-es szezon hatodik futamát, a Monacói Nagydíjat, amelyet hiába nyert meg a McLaren, a show-t a wokingiak egyik ősi riválisának versenyzőpárosa vitte el.

Az F1 egykori ura május 22-én beszélt ügyfélautós elképzeléséről, dicsérte a gyorsan kopó Pirelliket és fenyegette a Ferrarit. De ezen a napon igazolta le Fernando Alonsót is a Minardi.

Az Indy 500 baleseteinek történetéből külön könyvet lehetne írni: a 75 éve született Danny Ongais ijesztő bukást szenvedett el 1981-ban, de amekkora volt a becsapódása, annyira meglepően hatott, hogy a pilóta élve megúszta az incidenst.

Az 1966-os Monacói Nagydíj nem csak az új szabályok miatt volt különleges és zűrzavaros, hiszen egy máig fennálló negatív rekordot is felállított a célban értékelt pilóták számát illetően.