DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 21. kedd
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 3 órája

Sajtó: Távozik az F1 technikai igazgatója

F1 | 3 órája

Szavazás: Megérkezhet-e az F1-es vb-harcba Lando Norris?

F1 | 4 órája

Wolff bűnösnek érzi magát Antonelli miatt

F1 | 5 órája

Miért úszta meg a dupla büntetést Albon?

F1 | 6 órája

Felpörgetné az F1-es fejlesztéseket a Ferrari

RALIKROSSZ | 19 órája

RX: Hét magyar készül az Európa-bajnokságra

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 20 órája

Imolai utózöngék – hétfői F1-es hírek és sztorik

FORMULAPLUSZ | 22 órája

F1Stat: Szép és fájdalmas rekordok

F1 | 1 napja

Vettel Sennáék nevét kiabálta a sisakban

F1 | 1 napja

A „csapatjátékos” Alonso legunalmasabb futama

F1 | 1 napja

Brad Pitt lenyűgözte az F1-es pilótákat

F1 | 1 napja

Fájdalomcsillapító és masszázs a győzelem után

USA | 1 napja

Pole-rekord és Penske-henger az Indy 500 időmérőjén

F1 | 1 napja

Helyszíni: Verstappen kettős győzelme Imolában

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Verstappen nyert, Norris a sarkában, Sainznak gondja volt: a vasárnapi F1-es hírek

Furcsa döntés a Mercedestől, Horner Perez formáját emlegette, Leclerc bizakodó: összeszedtük a vasárnapi nap legfontosabb híreit, nyilatkozatait, tudnivalóit.

Max Verstappen pályafutása 39. rajtelsőségét szerezte az Emilia-romagnai Nagydíj időmérő edzésén, Stefano Domenicali pedig példaként beszélt a Hungaroringről – hozzuk a mai nap híreit.

A Ferrari az élen, a McLaren mögötte, a Red Bull bajban: összegeztük a pénteki nap F1-es híreit a Formula.hu esti összefoglalójában.

Vettel elérzékenyült Senna autójában, Verstappen komoly fájdalmakkal küzdött, Alonso legunalmasabb futamáról beszélt – hétfői F1-es hírek és sztorik.

Verstappen és Magnussen rekordjai, Alonso mélypontja, Leclerc stabilitása, rég látott szoros befutó és Tsunoda remeklése az imolai F1-es hétvége legérdekesebb statisztikái között.

Verstappen visszafogott, Norrisék optimisták, viszont mindkét fél tudja: nehezebb előzni Imolában, mint volt Miamiban.

Mindkét élcsapat átfogó csomaggal érkezett Európába, de a bemutatkozás nem is lehetett volna különbözőbb. Miért működött a Ferrari és miért nem a Red Bull?

Több élcsapat is átfogó újításokkal érkezett meg az F1-es szezon első európai fordulójára: a címben foglalt három alakulat hosszú listát adott le.

Villeneuve-ön, Irvine-on, Verstappenen, Trullin és még sok más pilótán kifogott a nürburgringi F1-es nagydíj 2000-ben, Michael Schumacher azonban ellentmondást nem tűrően tarolt az esőben.

Jules Bianchi az életéért harcol, Danyiil Kvjat megsértődött a Red Bullra, Yuji Ide nem tud angolul, Villeneuve kiakad Montoyára, Herbert leszólja Schumachert - május 21-e hírei közül válogattunk.

Az Indy 500 baleseteinek történetéből külön könyvet lehetne írni: a 75 éve született Danny Ongais ijesztő bukást szenvedett el 1981-ban, de amekkora volt a becsapódása, annyira meglepően hatott, hogy a pilóta élve megúszta az incidenst.

Ezen a napon rendezték az F1-es vb történetének második versenyét, az 1950-es Monacói Nagydíjat: hullám okozta tömegbaleset, 53 éves induló, az első Ferrari-dobogó, pontszerző thai herceg.