Piastri-pole és Ferrari-döbbenet Imolában: a nap F1-es hírei
Az F1-es Emilia-romagnai Nagydíj szombati napjának hírei a Formula.hu összefoglalójában.
McLaren-fölény pénteken – mai híreink
Mindkét edzést az első két helyen zárta a McLaren párosa pénteken Imolában, Verstappen elégedetlen, Gasly megölt egy nyulat, Briatore furcsát nyilatkozott – ez történt ma.
Verstappen tesztje, Hamilton apja, Leclerc betegsége: a nap F1-es hírei
Az imolai F1-es hétvége csütörtöki sajtónapjának hírei, érdekességei egy cikkben.
Az F1-es Emilia-romagnai Nagydíj napja nemcsak Verstappen győzelméről szólt, hanem kemény csatákról, feszültségekről és érdekes versenyzői reakciókról is – itt a vasárnap összefoglalója!
Két csapatot leszámítva mindenki újít, az élmezőnyben az összes istálló új csomaggal érkezett Imolába. De min változtattak a csapatok?
Imola: Az F1 „második” olaszországi otthona
Könnyen lehet, hogy a hétvégén utoljára száguldanak F1-es autók Imolában – cikkünkben bemutatjuk a pálya több mint 70 éves történetét, és kitérünk a legsikeresebb csapatokra és pilótákra is.
„Természetellenessé” váltak a csaták az F1-ben?
Verstappen védekezése a McLarenek ellen Miamiban rámutatott, milyen új képe lehet a 2025-re megváltozott versenyzési irányelvek szerinti párharcoknak.
Öt dolog, amit megtudtunk az F1-es Miami Nagydíjon
A McLaren valódi ereje, Verstappen halványuló vb-esélye, Antonelli villanása, a Ferrari mélypontja, a Williams tündöklése: összeszedtük öt pontban a hétvége fő tanulságait.
F1-Archív: Verstappennek fizetnie kell
Sziszifuszi munka a Mercedesnél, új autója mellé rajtbüntetést kap Vettel, a Renault-nak kell tisztáznia Briatore szavait, az istállók pedig aggódnak a dohányreklámok tilalma miatt. Ezek voltak a hírek május 19-én.
Retro – Senna másik monacói drámája
Nem az 1988-as verseny volt az egyetlen, mikor Ayrton Senna az élen autózva esett ki kedvenc F1-es pályáján, Monacóban. Ráadásul néhány évvel korábban nem is vezetői hiba szólt közbe.
Retro – Elsők a Hercegségben
Tömegbalesettel kezdődött az 1957-es Monacói Nagydíj, melynek 2., 3. és 4. helyén végző versenyzői összeadva egyetlen F1-es futamon indultak mindaddig – s egy bajnok gyártó is itt szerezte első dobogóját.
Az 1996-os monacói futamot garantáltan nem felejti, aki csak látta: 18 versenyző esett ki, így az F1 történetében egyedülálló módon minden célba érő pilóta dobogóra állhatott. Egyikük kölcsönsisakban.