DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 17. szerda
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 34 perce

Lawson: Nem a tempó hiányzott

F1 | 17 órája

Lindblad és Norris: Egy beváltott ígéret

F1 | 18 órája

Verstappen GT3-as Mercedest tesztel

F1 | 22 órája

HIVATALOS: Az F1 visszatér Portimaóba!

OFF-ROAD | 23 órája

Az üldöző: Bészi volt a kihívó az STC +2000-ben

F1 | 1 napja

Sainz: Dobogók után jöhet a győzelem

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Visszahívhatja Massát a Williams

EGYÉB | 1 napja

Varga Martin: Eredményes szezon, új sebességfokozat

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Helló, Audi Revolut F1 Team; viszlát, Sauber! – hétfői hírek

F1 | 1 napja

A teljes gumiválasztékot beveti a Pirelli az első három F1-es futamon

F1 | 1 napja

Vasseur reagált Leclerc „most vagy soha” kijelentésére

F1 | 1 napja

Ferrari: Rosszabbnak tűnik a kapcsolatunk Lewisszal, mint amilyen valójában

F1 | 1 napja

Megvan az Audi F1-es neve és bemutatója

EGYÉB | 1 napja

Brilliant Driver Program: A tehetség utat tör

OFF-ROAD | 1 napja

Mint anno régen: Idén is bronzzal ért véget Kotánék szezonja

Norris Hamiltonnal csatázna, Kimi Antonelli gokartversenyen indult, minimálisra csökken a különbség az F1 és Formula-E közt utóbbi széria szerint.

Újabb hír röppent fel a 2026-os szabályokról, Leclerc Le Mans-ba vágyik, Marko szerint Verstappennek nincs már szüksége rá – és elkezdtük értékelni a mögöttünk hagyott F1-es szezont.

FIA-gála, elnökválasztás, Concorde-egyezmény, Honda-motorhang, beteg Verstappen, január eleji Audi: a nap F1-es hírei a Formula.hu összefoglalójában.

Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után int búcsút a Formula-1-nek. Marko megkapja a 2026-os fizetését is – hétfői híreink.

Megbízhatóságban Russell és Piastri, a dobogós sorozatokat tekintve viszont Verstappen emelkedett ki az F1-es mezőnyből – a nagycsapatok a legtöbb mutatóban a Williams vagy a Racing Bulls következik.

Harmadszor választottunk brit versenyzőt az év legjobb juniorjának – az első kettő jelenleg az F1-ben vitézkedik, méghozzá nem is akárhogyan. Bemutatjuk eddigi győzteseinket.

Eljött a szezon vége, szembesítettük magunkat szezon előtti tippjeinkkel – és egyúttal kiderült, ki bizonyult a legjobb jósnak szerkesztőségünkben idén!

A legtöbb futamindulás, a legjobb átlagos rajthely – e két téren emelkedik ki Yuki Tsunoda a japán versenyzők közül, de van olyan szempont is, ahol a legjobb ötbe sem fér oda.

E borús decemberi napon egy napsütéses augusztusi versenyt idézünk fel, egy F1-es futamot, mely nem is volt igazán F1-es, ahol a legfurcsább rajtszámokat osztották ki, s végül világbajnokot avattak.

A tragikus sorsú Justin Wilson egy szezont versenyzett az F1-ben. A legnagyobb gondot nem szokványos dolog, például a pénz jelentette, hanem az, magassága miatt elfér-e az autóban.

A nagy Michael Schumacher az egyéni döntőben, majd a csapatversenyben is hibázott– aztán jött a Bajnokok Tornáján debütáló Sebastian Vettel, hogy elhódítsa a Nemzetek Kupáját. 2007-ben történt.

Nagy várakozások közepette, elképesztő költségvetéssel érkezett meg a Formula-1-be a Toyota, mely 2001-ben ezen a napon leleplezte első királykategóriás versenygépét. Nagy célok, kis eredmények...