DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. november 16. vasárnap
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 4 órája

Csapdákkal érkezik az új szabályrendszer

F1 | 5 órája

Antonelli még idén megszerezné első F1-es győzelmét

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 19 órája

Norris, Webber, Verstappen – napi hírösszefoglaló

MOTOR | 23 órája

Alex Marquez nyerte az év utolsó sprintjét

F1 | 1 napja

Megerősítve: Ben Sulayem egyedüli jelöltként indulhat az FIA-elnökválasztáson

F1 | 1 napja

Webber nem áll ki eléggé Piastri mellett?

MOTOR | 1 napja

Bezzecchi századokkal a valenciai pole-ban

F1 | 1 napja

Norris a bajnoki cím felé: Ez lenne a kulcs?

F1 | 1 napja

Racing Bulls: Miért csúszik a 2026-os döntés?

F1 | 1 napja

Ez a jövő: Gokart helyett szimulátor?

F1 | 1 napja

Túl szigorú volt Piastri brazíliai büntetése?

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Hamilton hétszeres világbajnok

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Célkeresztben 2026: pénteki F1-es hírek és sztorik

F1 | 1 napja

Jövőre (még) nem lesz kötelező két kerékcsere

F1 | 2 napja

Stella: A mostani F1-es generáció a legjobb

Az F1 Bizottság a szabályokról egyeztetett, a Cadillac a tesztre készül, a versenyzők állítólag egyre jobban élvezik az új autókat, Marko versenyzőiről beszélt – az F1 fél szemmel már 2026-ra figyel.

Fekete Ferrarival gurult pályára Perez és a Cadillac, Newey „tervezési transzban” van, 2030-tól vb-esélyessé válna az Audi: a nap F1-es hírei egy helyen.

Mercedes-részvényeket adhat el Toto Wolff, aki szerint elúszott a vb-cím Verstappen számára, elhatárolódott a pfujolásra buzdító csapattagtól a Racing Bulls: a nap F1-es hírei egy helyen.

Kulcs a bajnoki címhez, kritika a menedzsernek, eldőlt elnökválasztás – szombati híreink a Formula.hu-n.

Ez volt 2015 óta második Q3 Hamilton és Verstappen nélkül, Norris 43 ezred híján meg minden sessiont megnyert, nyolcadszor értek dobogóra bokszutcai rajt után – interlagosi F1-es statisztikák.

Kik jöttek ki a legjobban és kik a legrosszabbul az interlagosi sprintes fordulóból? Ezúttal öt nagy győztest és négy vesztest szedtünk össze.

Kívülről csakugyan így tűnik, a véleményesnek tekinthető döntések mögött azonban nagyon is következetes belső szabály húzódik – az esetek többségében.

Senki nem vezette ennyit a vb-t bajnoki cím nélkül, Norris 10 győzelmét és 14 pole-ját is különböző pályákon szerezte, Leclerc az ötödik Ferrari-pilóta 50 dobogóval – mexikói F1-es statisztikák.

„A múlt, a jelen és a jövő legnagyobb pilótája” – mondta Ferdinand Porsche Tazio Nuvolariról, arról a versenyzőről, aki a második világháború előtt kimagaslott generációjának pilótái közül.

Minden történet véget ér egyszer: Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke azonban több mint húsz évig tűnt elválaszthatatlannak az istállótól, és ő gondoskodott három nagy világbajnok leigazolásáról.

Gyári csapata lesz a német márkának, Kaltenborn dühös Maldonadóra, Glock mehet a Toyotához, Cancúnban rendezhetik a Mexikói Nagydíjat, az Internet felé nyit az F1: hírek november 16-ról.

Évekkel ezelőtt ezen a napon cserélt tulajdonost az F1 egyik legendás istállója, amelyet egy ugyancsak nagynevű és szép reményű formáció váltott fel – amely azonban szintén nem tartott ki sokáig.