A második szabadedzés megkezdésekor harminc fokos levegő és negyvenöt fokos aszfalt fogadta a versenyzőket. Vettel ott folytatta, ahol abbahagyta, hiszen néhány perccel a gyakorlás megkezdését követően máris az élre állt, és megjavította délelőtti legjobb idejét, őt csapattársa, Webber követte, akárcsak az első edzésen. Vettel hamarosan tovább javított, 1:21,264-es ideje maradt az etalon, ezt próbálták több-kevesebb sikerrel megközelíteni a vetélytársak.
Az edzés talán legizgalmasabb momentumát Jenson Button és Kimi Raikkönen kettőse produkálta, akik fél órával a leintés előtt kis híján összeakadtak, miután a finn mindenáron meg akarta előzni mclarenes kollégáját az utolsó kanyarban. Az ütközést szerencsére sikerült elkerülni, igazán jó időt viszont nem sikerült elérnie az első edzésen remeklő Raikkönennek. Csapattársa, Grosjean ebben a szakaszban a két Red Bull mögött állt csekély lemaradással, száz százalékig azonban ennek ellenére sem lehetett elégedett a teljesítményével, hiszen meglehetősen sokszor hagyta el a pályát kisebb-nagyobb mértékben.
Természetesen a Hungaroringen is jelentős tényező lesz a gumikopás, így több versenyző szemmel láthatólag az erre való felkészülés jegyében töltötte a tréninget, Rosberg például 16 kört tett meg a lágyabb keverékű abroncsokon, mely a Mercedes gumikezelését ismerve akár egy teljes etap szimulációja is lehetett, Webber pedig 20 kört futott a lágyakon. A meleg aszfalt is nagyban hozzájárul az abroncsok elhasználódásához, ahogy egyes rádióüzenetek is tanúskodtak róla: Picet arra figyelmeztetet csapata, hogy csapattársa, van der Garde abroncsai teljes mértékben elkoptak, továbbá Adrian Sutil és Nico Hülkenberg is hasonlóra panaszkodott az edzés végén.
Az edzést ismét a Red Bull kettőse nyerte Vettel-Webber sorrendben, mögöttük pedig ismét egy Lotus és Alonso zárt, azzal a különbséggel, hogy ezúttal nem Raikkönen, hanem Romain Grosjean volt az enstone-iak gyorsabb versenyzője. Beállni látszik a Red Bull-Lotus-Ferrari erősorrend, legalábbis egy körön, de ahogy azt mindig elmondjuk a szabadedzéseket követően, ebből egyáltalán nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Alonso mögött csapattársa, Massa végzett, akit a két Mercedes követ, a mai forma alapján némi meglepetést jelentene, ha folytatódna az Ezüst Nyilak remek időmérős szériája.
A középmezőny legjobbja címért a szabadedzések alapján alighanem ezúttal is a McLaren és a Force India lesz harcban, mint már jó néhány hétvégén, a két csapat versenyzői a 9-12. helyen végeztek. A mezőny végére Max Chilton került, aki kellemetlen meglepetést okozva nagyobb lemaradást gyűjtött csapattársához, Jules Bianchihoz képest, mint a reggel beugró González.
A harmadik szabadedzést holnap 11 órától rendezik...
Magyar Nagydíj - 2. szabadedzés végeredménye:
| Hely | Versenyző | Csapat | Idő | Körök |
| 1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 1:21.264 | 34 |
| 2 | Mark Webber | Red Bull | 1:21.308 | 42 |
| 3 | Romain Grosjean | Lotus | 1:21.417 | 40 |
| 4 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:21.426 | 34 |
| 5 | Felipe Massa | Ferrari | 1:21.544 | 37 |
| 6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:21.802 | 42 |
| 7 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:21.991 | 40 |
| 8 | Kimi Räikkönen | Lotus | 1:22.011 | 32 |
| 9 | Jenson Button | McLaren | 1:22.180 | 41 |
| 10 | Adrian Sutil | Force India | 1:22.304 | 41 |
| 11 | Paul di Resta | Force India | 1:22.526 | 39 |
| 12 | Sergio Perez | McLaren | 1:22.529 | 37 |
| 13 | Pastor Maldonado | Williams | 1:22.781 | 36 |
| 14 | Esteban Gutiérrez | Sauber | 1:22.837 | 42 |
| 15 | Nico Hülkenberg | Sauber | 1:22.841 | 39 |
| 16 | Jean-Éric Vergne | Toro Rosso | 1:23.369 | 34 |
| 17 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 1:23.411 | 41 |
| 18 | Valtteri Bottas | Williams | 1:23.646 | 34 |
| 19 | Charles Pic | Caterham | 1:24.325 | 38 |
| 20 | Giedo van der Garde | Caterham | 1:25.065 | 36 |
| 21 | Jules Bianchi | Marussia | 1:25.143 | 39 |
| 22 | Max Chilton | Marussia | 1:26.647 | 33 |