DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 17. péntek
WTCC

WTCC: Lehet három magyar pilóta a Ringen?

A Zengő Motorsport hivatalos oldalán megjelent a cikk, amire sokan vártunk, hiszen jelenleg az a legnagyobb kérdés, hogy mi lesz Ficza kiégett autójával, illetve Nagy Dani ott lehet-e a rajtrácson...

A csapat meg már most készen van, totál elkészült az erejével, pedig még egyetlen métert nem mentünk a hazai pályán. Most a lakatosok dolgoznak a Civicen, aztán fényezés, összerakás, fóliázás, beállítások, áh, nem folytatom. Persze, hogy szívás, az már akkor is könnyfakasztóan világos volt, amikor megjelentek a lángok az utolsó kanyarban az autó hátulján...

Szerencse a szerencsétlenségben, hogy Fecó probléma nélkül megúszta, és valóban, a hátsó rész még mindig kevesebb alkatrészt tartalmaz. A műanyagok cserélhetők, talán nincs is akkora baj...?  A "cserélhetők" akkor értelmezhető, ha van mire cserélni, és ha van rá elég idő, energia. Nos, jelenleg mindenből van egy kicsi...  

Igen, ez szép indulás lelkileg, de valójában csak újabb és újabb kérdéseket vet fel a folytatás. Persze, a futómű fém alkatrészei nem semmisültek meg, hősiesen állták a lángokat. Nem mondanám újnak egyiket sem, de végül is futómű! Hosszasan keresgéltük a leírásokban, hogy ezeket az elemeket rövid használat után, meddig tartották lángok között a tesztek során? Vagy, ajánlott-e, fontos-e egyáltalán, hogy például a rugókat, összekötő alkatrészeket tűzbe tegyük? Ha valóban fontos, és lényeges ez a fázis, akkor kipróbálta-e valaki, hogy ha kihűlt, elég ropogós-e még? Megtartja-e az autót a kanyarban kétszáznál továbbra is? És ha ez tényleg ekkora hipszterség, akkor a többiek miért nem csinálják? Vagy titokban? Ne már!

zengo_egett



A második autó bevetése csak elsőre jó ötlet. Úton van már Milanóból, de az az igazság, hogy maximum kiállítási darab lehet most belőle. A motor kapcsán annyi hivatalosat tudok mondani, hogy a vállalt határidőhöz képest nincs csúszás, ám a hétvégére, minden erőfeszítésük ellenére, biztosan nem készül el Dani motorja.

Pontosan tudjuk, hogy ott kell álljunk a rajtrácson, ha eljöttök, akkor meg végképp. Nem reménytelen, kicsit sem az, már építünk a Ringen. De azt is látni kell, hogy technikai sport, vagyis "fatal error" sajnos lehet még, de igen kicsi az esélye. 

Ha elkészül az autó, és bírja is a gyűrődést, tényleg megérdemelne egy nevet. Az egyik szurkolónk felvetése a "Füstike" volt, köszönet érte! 

Nem rossz, de nem elég magasztos, nem elég hősies! Füstike olyan kicsi, elfújható cukiság!

Legyen "Lángos"! A télapó rénszarvasai közé is beférne ezzel a névvel! Ha onnan nem lógna ki, nekünk is jó lesz! Emlékeim szerint igen gyorsak ezek a rénszarvasok. Meg aztán az öreg is nagyot nézne ám a féktávon!

Drukkoljatok, hogy elkészüljünk!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: