DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 24. szerda
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 13 órája

Az FIA-elnök gyávának tartja vádlóit

F1 | 14 órája

A McLaren egy év alatt utolérheti a Red Bullt

EGYÉB | 16 órája

Vlogot indított Zsebő Marcell, a magyar gokartos szupertehetség

F1 | 16 órája

Óriáscég lehet a Ferrari névadó szponzora

F1 | 16 órája

Sargeant nem érti, miért nem szóltak neki

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Új futam és új pontrendszer? Hétfői F1-es hírek

F1 | 1 napja

Rosberg: A főnök nem kerülheti a konfliktust

F1 | 1 napja

Bottas: Alonso egészen kimagasló versenyző

F1 | 1 napja

Dokureality készül Hornerékről?

FORMULAPLUSZ | 1 napja

F1Stat: Csúcsbeállítások Kínában

F1 | 1 napja

„Nincs hátulütője” – támogatják az új pontrendszert az F1-es csapatfőnökök

F1 | 1 napja

Szavazás: Áll-e még dobogóra a Mercedesszel Hamilton?

FORMULAPLUSZ | 1 napja

„Gene Haas tovább invesztál a csapatba” – Komatsu

F1 | 1 napja

Aston: Kemény és elsietett volt Stroll büntetése

F1 | 1 napja

Sajtó: Új ázsiai futamot akar az F1?

Horner Wolffnak, Ricciardo Strollnak, a Ferrari és Hamilton meg saját magának szólt oda az F1-es Kínai Nagydíjat követően – összeszedtük a versenynap legfontosabb híreit.

Verstappen mindenki előtt jár, Alonsót Sainz miatt büntették, aztán Sainz eredményét óvta meg az Aston, Hamilton a mennyből a pokolba jutott – ez történt a kínai sprint- és időmérőnapon.

Norrisé a pole a Kínai Nagydíj félig esős sprintidőmérőjén, Hamilton alatt életre kelt az autó, Verstappen szenvedett az esőben, a sanghaji fű pedig többször is lángra kapott – pénteki F1-es hírek.

Horner-dokumentumfilmről, tizenkét pontszerzőről, újabb ázsiai futamról, csapaton belüli feszültségekről és elmúló mézeshetekről szóltak az F1-es hírek és sztorik hétfőn.

A spanyol a brazilok előtt, Red Bull-százas, Norris és Hülkenberg rekordot állított be, Hamilton mélyponton, az RB-vel évek óta nem történt ilyesmi. Kínai F1-es statisztikák.

Ayao Komatsu rövid idő alatt meggyőzte a Haas tulajdonosát arról, hogy érdemes további pénzt invesztálni az F1-es alakulatba.

Csupán a mezőny fele vitt újításokat Sanghajba, de közülük is csak két istálló érkezett komolyabb csomaggal a 2024-es idény első sprinthétvégéjére.

Fernando Alonso 2026 végére olyan idős lesz, mint senki az F1-ben a megelőző 50 évben – de hova kerül a spanyol a veteránok ranglistáin?

Persze a címbe az „egyik” szó még odaférne, hiszen a két klasszis 2005-ben és 2006-ban is óriásit harcolt egymással Imolában – most az utóbbiról, no meg egy bevont szuperlicenszről emlékezünk meg.

1961-ben ezen a napon született az a versenyző, aki bár soha nem állhatott fel a dobogóra, mégis 124 versenyt teljesített a Formula-1-ben – ezek jelentős részét pedig ugyanannál az istállónál.

Raikkönen tagadott, a Porsche indokolt, Alonso töretlenül hitt, Schumachernek nem hiányzott, Lauda követelt, Ecclestone kaszált – az elmúlt évtizedek legérdekesebb F1-es hírei április 23-áról.

Az 1989-es San Marinó-i Nagydíj az F1 egyik legemlékezetesebb versenyeként vonult be a történelemkönyvekbe. Nagy bukások, tűzeset, új rajt, megszegett csapatutasítás és parázs viták.