A kilencszeres rali világbajnok megfordult például a McLaren-nél, ahol kipróbálta a csapat pályaautóját, de végül úgy döntött, mégis a Citroen-nel próbálja meg a túrabajnokságot. Jelen pillanatban egy 1,6-os turbófeltöltős DS3-assal próbálkozik, ám felvetődött egy új típusra való váltás. A mérnökök a DS4-est szintén esélyesnek tartják a WTCC pályáira, ám ezt a modellt teljes egészében meg kellene terveznie a Citroen-nek.
Az eddig megtett körök ugyan azt bizonyítják, hogy az átalakított DS3-as megbízható lenne, és a felfüggesztés illetve a motor is kiváló teljesítményt mutatott. Ennek ellenére a fejlődés hívei, és szeretnének továbblépni a DS4-esre.
Természetesen még a Citroen projektje sem végleges, hiszen a támogatók megszerzése javában folyamatban van, és biztos csak akkor lesz a dolog, ha sikerül megtalálni a hátteret Loeb számára. Ezek ismeretében érthető Sebastien Loeb aggodalma, ugyanis ha a DS4-es mellett döntenek, akkor megeshet, hogy plusz egy évet rá kell számolnia a debütálásra a tervezési fázis miatt.