Paul Hembery és csapata a lágy és szuperlágy keverékeket viszi magával a versenyre, a két típus között 2,5 másodperces különbséget regisztráltak az edzések folyamán. Még maga a gyártó motorsport-igazgatója is meglepődött, amikor meglátta az időeredményeket. "Az időkülönbség sokkal nagyobb, mint amit vártunk, és a pálya karakterisztikájának, valamint az időjárási körülményeknek köszönhetően nem is várunk jelentős változást a hétvége folyamán. Habár, a gumikopás mértéke között nincs sok különbség"
Amint elmondta, az ideális ív felgumizódása talán javíthat a helyzeten, de a jósolt eső még ezeket a számításokat is keresztülhúzhatja. A Pirellinél három kiállást jósolnak a futamra, de a stratégiákban jelentős szerepet játszhat a biztonsági autó, mely eddig minden Szingapúri Nagydíjon felvonult legalább egy alkalommal.
"A holnapi adatok minden egyes szegmensére szükségünk lesz ahhoz, hogy kidolgozzuk az ideális versenystratégiát." - nyilatkozta Hembery.